A mai trecut inca un an

Anul 2009 a fost plin de surprize pentru mine din mai multe puncte de vedere. Stiam ca va fi un an special. Asa a si fost… In acest an am terminat si cei 8 ani de scoala, de care credeam ca nu voi mai scapa. Insa acum regret intr-un fel sau altul ca s-au dus asa repede si eu am realizat asta de abia in clasa a IX-a. Tezele unice s-au dus, insa acum mi-e dor de ele 😀 Sper ca noul an si ceilalti care vor urma sa fie la fel de frumosi ca si acei ani de generala, ca doar sunt ani de liceu („cu emotii la romana; scumpii ani de liceu cand la mate dai de greu”)

Sper ca voi lega noi prietenii in acesti 4 ani grandiosi si sper tot ce e mai bun pentru anul care vine. Vreau doar sa fiu sanatos, sa scap odata si odata de lene 🙂 si sa reusesc sa-mi indeplinesc tot ceea ce mi-am propus 😛

About Radu

„Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.” — Sigmund Freud Vezi toate articolele lui Radu

5 responses to “A mai trecut inca un an

  • Rodica

    imi place initiativa ta cu blogul, foarte frumos, daca vrei un loc unde sa te descarci si sa-ti faci cunoscute ideile. Keep blogging! 🙂

  • Stii tu cine

    you know i say throu all the books and leava the homeless to sort the out

  • Radu

    Va multumesc prieteni ca ma sustineti si succes in continuare amandurora in ceea ce faceti ! 😀

  • little miss star

    Tu stii cine esti! stii ce poti si ce nu! de ce nu ii lasi si pe ceilalti sa te vada asa cum esti Tu? asa..cu bune cu rele… numai asa vei invata sa stralucesti :)…semneaza alex 😛

  • Alexya

    Hey Radu. Stiu ca nu ma cunosti :)) si nici eu pe tine, dar am dat peste blogul tau si mi se pare foarte interesanta ideea ta 😀 . Asa ca sa incep cu inceputul 🙂 . Ma numesc Alexandra, dar prietenii imi spun Alexya. Sunt in clasa a 10, deci stiu prin ce ai trecut cu tezele unice 😛 . Si eu le-am dat :)) . Imi este si mie dor de anii din gimnaziu, dar crede-ma ca anii de liceu sunt si mai frumosi 🙂 . Cei mai frumosi, imi spune fratele meu incontinuu :)) .
    Anyway, daca iti doresti din suflet ceva, sunt sigura ca vei reusi 🙂 .
    Take care,
    Alexya

Lasă un răspuns

