Donna Alba …

O carte cu adevarat interesanta 🙂 La inceput mi s-a parut destul de plictisitoare… Pana la urma am descoperit ca era o carte de aventuri. Dar nici asa n-a fost. Am aflat defapt ca era o intrega opera literara, o poveste de dragoste infinita. Mihai Aspru, personajul in jurul caruia se invarte aceasta interesanta poveste de dragoste, este cel care starneste emotia si teama fata de iubirea sa Donna Alba. Am trait intens aceasta poveste pana la capat. Nu credeam ca se va mai termina ( in sensul bun al cuvantului). Suspansul ma chinuia cu fiecare pagina citita. Ma simteam captat pana in adancul sufletului de aceasta misterioasa si seducatoare Donna Alba. Insa, s-a dovedit ca aceasta femeie deosebit de frumoasa, a fi femeia fatala, provocatoare de nenorociri pentru barbatii care o iubesc asemeni celui mai celebru star cinematografic, sex simbol şi divă pop al secolului douăzeci, Marilyn Monroe.

Orice om care stie sa viseze la aleasa/alesul inimii sale va trai pana la capat povestea sa, isi va urma cu adevarat inima, lasand de-o parte ratiunea si va fi calauzit doar de propriile sentimente. 🙂

About Radu

„Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.” — Sigmund Freud Vezi toate articolele lui Radu

One response to “Donna Alba …

  • Dreamer

    Am citit-o si eu. Suspans la maxim, rasturnari de situatii, aventuri, dragoste, drama.. Nu pot spune ca a fost cea mai frumoasa carte citita pana acum, dar cu siguranta e pe lista celor mai frumoase 😀

Lasă un răspuns

