O zi zbuciumata?

Ma aflu in cel mai indepartat loc al acestei lumi. Nu stiu exact unde, dar imi este frig si frica de tot ceea ce se intampla. Prefer sa nu descopar acel loc. Mai bine imi vad de ale mele si doar atat… Totul se afla in intuneric. Probabil afara este noapte. Zgomotele care se aud se amplifica cu fiecare ceas care trece. Ceata se lasa brusc si devine din ce in ce mai densa. Nu stiu daca ploua, dar eu unul ma simt ca si cum as fi facut o baie rece 😦

Din ce in ce mai frig. Totul pare ca o ia razna iar eu nu realizez acest lucru. Timpul trece de parca nici n-ar exista. Prefer sa dorm decat sa constientizez aceste lucruri, aceste „semne”. Totusi nu pot… Sper ca isi va reveni la normal totul iar ziua de maine va fi ca inainte, plina de armonie, cu soarele stralucind…

Viata merita traita deci !?

About Radu

„Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.” — Sigmund Freud Vezi toate articolele lui Radu

2 responses to “O zi zbuciumata?

Lasă un răspuns

