Skateboarding & „Slam” de Nick Hornby

Sa incepem… Deci dupa cum v-ati dat seama „Slam” este o carte si inca una geniala. 😀 Totul are legatura cu skateboarding-ul…„Cine-a inventat skateboarding-ul e un geniu, iar pe lumea asta e un singur mare skater si numele lui e Tony Hawk. Nu conteaza ca habar n-ai cine e, mergi pe mana mea” acestea erau cuvintele lui Sam, personajul principal din „Slam”. Am descoperit cartea la o colega, care din intamplare in ziua aceea o imprumutase altei colege -:)) Am decis prima data sa aflu ce scria pe coperta. Asta e felul meu de a descoperi o carte buna. Si… am observat ca avea o oarecare legatura cu skateboard-ul, ceea ce ma si pasioneaza. 🙂

Am rasfoit primul capitol intr-o pauza de la scoala si mi-am dat seama ca nu trebuie sa ratez o asa ocazie. Zis si facut. Weekend-ul care avea sa urmeze a fost plin de o totala satisfactie si placere. Ma delectam citind.

Sam este un adolescent de 16 ani caruia ii place skateboarding-ul si nu il pasioneaza ceea ce tine de scoala. Este un baiat care nu stie cu cine sa-si impartaseasca ideile si de aceea apeleaza la posterul primit de la mama sa, cel cu Tony Hawk. Relatia sa cu posterul este una sincera si serioasa. „Amandoi” povestesc despre amici, in cazut lui Sam : Rabbit si  Cabbage :-)) doi prieteni trasniti,  despre ceea ce se mai intampla la liceu si chiar despre mama tanarului. Insa in viata lui Sam apare Alicia, cea care il „corupe” pe baiat. Amandoi se indragostesc unul de altul, chiar daca acest lucru nu se intampla la prima vedere, iar faza cea mai tare este ca Alicia ramane insarcinata.

Cam atat despre „Slam” al carui autor este un scriitor britanic si nu un adolescent. Va las pe voi sa-l descoperiti. In caz ca va atras atentia, cartea este destinata tuturor cititorilor indiferent de varsta. 🙂

„Sam, eroul romanului, face exact chestia aia de care se tem ingrozitor toti parintii.” (The Times)
„Hornby castiga pariul cu cititorii de orice varsta.” (Publishers Weekly)

About Radu

„Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.” — Sigmund Freud Vezi toate articolele lui Radu

3 responses to “Skateboarding & „Slam” de Nick Hornby

Lasă un răspuns

