Imprevizibilul

Intotdeauna exista ceva care sa-ti schimbe planurile. Cand tocmai crezi ca ai reusit sa-ti duci la bun sfarsit o sarcina, ti-ai facut toate calculele, fiind sigur pe tine ca nu vei da gres, tocmai in acel moment ceva sau cineva te va impiedica, intr-un sens bun sau rau. Mi s-a intamplat acum un an un astfel de lucru, cand credeam ca voi reusi in sfarsit in ceea ce priveste viata amoroasa, sa-i zic asa. Insa s-a dovedit a fi doar o buna experienta de viata. Din greseli inveti pana la urma… Niciodata un plan oricat de bine ar fi gandit, nu si-ar putea duce la bun sfarsit sarcina. Ganditi-va la Napoleon in batalia de la Waterloo – 1815 sau mai bine la intreaga sa cariera de mare cuceritor in Europa.

Trebuie doar sa fi constient in ceea ce priveste atat succesul dar si infrangerea. Ambele trebuie acceptate cu demnitate. Bucuros sau suparat, trist sau fericit; nu conteaza cum esti. Fii tu insuti atunci cand iei o decizie, nu te pripi in luarea acestora, mai ales daca de acestea atarna viitorul tau. Cheia succesului e la tine. 🙂 Ramane insa de vazut daca vei da peste incaperea care trebuie sau nu. 😀

About Radu

„Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.” — Sigmund Freud Vezi toate articolele lui Radu

3 responses to “Imprevizibilul

  • Alexya

    Eu de multe ori mi-am facut planuri si intotdeauna au dat gres, asa ca de atunci niciodata nu imi fac planuri. Las sa vina de la sine 🙂 . E mai distractiv sa traiesc pe muchie de cutit :)) . Take care.

  • aryafantasy

    Da, asa e! :)) Si eu imi fac planuri si cred ca 90% din ele sfarsesc in a fi anulate sau schimbate 😦 …. Asa ca nu prea mai imi fac planuri! 😀 (Mai naspa e ca celorlalti nu prea le convine chestia asta…)
    Imi place ca esti optimist……asta e foarte bine! 🙂

  • deea

    Ma Radu…crede’ma ca asa patesc si eu..planific…din timp..dar degeaba,mereu se gaseste cineva sau ceva in ultimul moment sa imi schimbe programul..niciodat nu mi’a placut ca in ultimul moment sa anulez…dar eh..asta e,si la viata amoroasa nu mai zic..zici ca stai cu cineva muuult si bine pana a 2 a zi cand iti da papucii ca s’a plictisit de tine sau ca nu te mai vrea ca are pe altu/alta…in fine ..pt mine expewriente nefaste sa zic asa..stii cum e socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ…iar in viata crede’ma din proprie experienta ca exact atunci cand speranta moare ultima ..cand crezi ca s’a sfarsit ..ei tocmai atunci primesti ceea ce de mult voiai..dar la mine e altceva…asta daca se intampla dupa prea mult timp si ai luptat prea mult pt acel lucru atunci cand il obtii te plictisesti repede de el..ma siu pe mine..deci niciodata nu planifica..lasa sa decurga simplu…vei vedea ca o sa ai mari surprize:>:D

Lasă un răspuns

