O poveste de neuitat

Demult voiam sa scriu despre un film cu adevarat impresionant. Poate ca l-ati vazut deja, dar merita gustat fiecare moment. Este vorba despre renumitul „Lord of the Rings”. Cartea sau cartile nu le-am citit, insa voi incerca sa le rasfoiesc in viitorul apropiat… 😀

Emotia traita la maxim de acest film este una care mi-a ramas intiparita pana in adancul sufletului. Credeam ca nu se va mai ispravi. Pentru un obiect atat de mic, atata lupta, atata zbucium, atata varsare de sange, atatea lacrimi, atatea sacrificii… Evul mediu are farmecul sau 😀 „Stapanul inelelor” este destul de tulburator; plin de aventura, fantezie si actiune, fara de care intreaga poveste ar fi un esec, unul total poate. Apriga lupta pentru distrugerea acelui obiect „blestemat”, a facut ca „Lord of the Rings” sa devina un film fara pereche; dominat de dorinta de a descoperi noi locuri, noi taramuri. Personajul care mi-a starnit mult interes a fost chiar personajul principal Frodo Baggins. Nu credeam ca un hobbit ca el, „jumatate de om”, poate sa duca pana la capat o sarcina, care pt. altii ar fi putut insemna moartea sau chiar inceputul unei lumi a nenorocirilor. Suferinta si durerea produsa de povara purtata de tanarul hobbit, este demna de toata admiratia.

Intotdeauna va exista o lupta si un scop. Faptele insa vorbesc in acest sens. Cruciadele purtate de cei drepti in taramul intolerantei si al ignorantei sunt cele mai valoroase victorii. Infrangerea este doar un impuls spre marea biruinta. 🙂

About Radu

„Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.” — Sigmund Freud Vezi toate articolele lui Radu

2 responses to “O poveste de neuitat

  • Caty / Arya

    😀 I loved Lord of the Rings! Eu am avut norocul ca dupa primul film sa aflu de carti si chiar sa imi imprumute cineva una. Am citit-o repede, apoi mi le-am cumparat si pe celelalte. Povestea e intradevar uimitoare si lupta din exterior si din interiorul fiecarui personaj e uimitoare.
    Daca iti cad in maini si celelalte carti (Hobbitul, Silmarilion si Povesti Neterminate, merita sa le citesti…daca vrei sa te mai afunzi in minunata lume a Pamantului de Mijloc, creeata de Tolkien. E incredibil cate detalii a putut face acest om, incat aproape ca esti convins ca aceasta lume chiar a existat. Este una din cartile mele favorite! 🙂 (Te anunt ca la inceput e posibil sa ti se para greu de citit…sunt multe detalii si „paranteze”…dar daca ai rabdare te vei obisnui si vei vedea ca merita :D.
    O zi buna!

  • deea

    auzi:)))am vazut filmul de 3 ori pana acum si tot nu m’am saturat:D deci parca de fiecare data cand il revad simt ca nu am fost suficient de atenta pt ca observ anumite detalii:)))ma amuza ca un hobbit a reusit..dar sa stii ca aia mici sunt periculosi:))))dar stii cu vointa si rabdare poti face chiar si imposibilul sa devina posibil:)asa si filmul asta…ne arata ca cu putina vointa,cu multa rabdare si enorm de mult curaj faci din tantar armasar:)dar sa fiu sincera e o lectie de viata nu doar pt mine..ci pt multi altii..savurati filmul caci este ceva extraordinar,cartile nu stiu ca nu am avut norocul sa pun mana pe vreuna din ele:))))

Lasă un răspuns

