AVATAR – Misiune indeplinita


Abea asteptam sa-l vad, insa intr-un cinema.  Credeam ca doar va fi un film ca oricare altul si nu se va merita deloc sa-ti pierzi timpul vizionandu-l. Se pare ca m-am inselat. Desi nu l-am vazut 3D, ci 2D, am fost extrem de satisfacut de munca regizorului James Cameron. Pot spune ca „TITANIC” ar fi intr-o oarecare masura la egalitate cu „AVATAR”, insa nu comentez… 🙂

A fost un film exceptional, in care este surprins tot ce trebuie. N-am nimic de obiectat in legatura cu personajele, tema filmului sau astfel de chestii. Fictiunea se imbina intr-un mod placut cu actiunea, aventura, S.F-ul, dragostea si iubirea. Populatia asta de extraterestri albastri, Na’vi au insemnat o adevarata lume disparuta, fara a fi atinsa de mana sangeroasa a omului. Cultura lor de „bastinasi” mi s-a parut extraordinara. Mi s-ar parea grozav sa traiesc intr-o astfel de lume asemeni lui Jack Sully. O asa rasa care sa aibe grija de mediu mai mult decat propria viata, m-a impresionat. In schimb rasa mea, din pacate cred… a dovedit tot ce avea mai „bun”, violenta, cruziume, o dispretuire totala si multa, multa lacomie. Acel colonel, Miles Quaritch a demonstrat cu adevarat barbaria rasei umane pentru tot ce este strain.

In schimb ceva ce am urmarit cu sufletul la gura a fost povestea de iubire dintre cei doi Neytiri & Jack Sully. Se potriveau de minune cei doi. Prima intalnire in jungla Pandorei a spus multe despre acesti tineri. James C. cred ca vrut sa zica mai direct ca DRAGOSTEA NU ARE MARGINI, prin faptul ca ei erau diferiti atat ca rasa, limba, cultura, tot ce se poate. Doar sentimentele de afectiune unul fata de altul le aveau in comun. A fost dragoste la prima vedere pt. Neytiri, spre deosebire de Jack care se indragostest pe masura ce isi petrece mai mult timp alaturi de ea. Spre final, aproape ca imi dadusera lacrimile, insa prietenul meu m-a salvat print-o gluma destul de haioasa. In fine… Povestea a fost covarsitoare; razboi, iubire, sacrificiu, speranta, ce sa mai, am trait la maxim acest film. Astept cu nerabdare sa apara si partea a 2-a si de ce nu si a 3-a, o trilogie a filmului „AVATAR” . Pana atunci sunt fericit ca am pierdut 2 ore sau 2:30 din viata pentru o comoara inestimabila a cinematografiei, care-si merita pe deplin laudele si faima.

About Radu

„Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.” — Sigmund Freud Vezi toate articolele lui Radu

3 responses to “AVATAR – Misiune indeplinita

  • Andi

    hm…curiozitatea asta…merg si eu maine..abia astept!

  • stii u cn

    un film care promite multe dar nu ofera peste jum din cea a promis poveste fumata si prost spusa dragoste doar de a fi si ilogic pusa iar singurul pers cu adevarat bine realizat e antagonistul si tsu tei restu sunt pers de doi lei prost definite.Filmu are doar 3 parti unde exceleaza
    1.Realizarea pers si a planetei exceptionala
    2.Pers feminine 😉
    3.Lupta de la final.

  • aryafantasy

    Eu am vazut Avatar..in 3 D…si nu m-a impresionat atat de tare….mergea foarte bine si in 2D…la un moment dat mi-am dat ochelarii jos si juma de imagine era in 2D…
    Ca realizare…DA, a fost spectaculos…peisaje superbe, animale interesante…prea monstruoase dupa parerea mea…de ce acum…cu cat e mai monstruos cu atat e mai frumos? Mi-a placut legatura dintre Na’vi si animalele lor prin cozile alea….foarte interesant. Plantele fosforescente noaptea. Multa munca, extrem de multa munca…la efecte speciale….dar nu m-a impresionat in mod special, mi s-a parut ca s-a facut prea multa valva in jurul lui.
    Dar in concluzie .. mi-a placut! 🙂 Mai ales ca s-a terminat cu happy end :)!

Lasă un răspuns

