Indecis…

Nu stiu ce sa cred… Pt. mine unul povestea cu Tony chiar m-a afectat, suna ciudat dar chiar asa e. Am pus prea multe in cinci parti, totul fictiune insa din perspectiva mea; ceva ce as vrea sa se intample dar cred ca va ramane doar un vis. Deocamdata voi lua o pauza la aceasta poveste a lui Tony, insa ma voi reintoarce, sper 🙂 Astept intr-un fel parerile celor care au citit-o pana la acest ultim capitol, sunt curios daca ar merita dupa voi sa o continui sau nu. Ce sa zic… pun prea mult suflet in tot ce scriu, in special pe blogul asta. Cum zicea cineva, stie ea cine, gandestete inainte de a alege ceea ce trebuie si este bine pt. tine. A avut dreptate sau nu, ramane de vazut. Parerea mea este ca da.

About Radu

„Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.” — Sigmund Freud Vezi toate articolele lui Radu

10 responses to “Indecis…

  • Alexya

    Hey Radu… parerea mea ca cititor este asta: as vrea tare mult sa scrii in continuare pentru este atat de frumoasa si incitanta, dat ca prieten parerea mea este contrara. Decat sa suferi, mai bine renunti. Nimeni nu merita asa ceva din partea ta. Niciun cititor, niciun… pur si simplu nimeni. Trebuie sa ne gandim prima data la noi, nu la ceilalti. Acum depinde de alegerea ta. Tu stii ce e cel mai bine pentru tine si sufletul tau.
    Take care,
    Alexya

  • Stiva

    Ti-am primit mesajul si hai sa-ti raspund aici ca e mai sigur:))
    Blogul tau imi place, dar, personal, povestea cu Tony nu ma fascineaza, nici nu m-a emotionat. Nu stiu care e cauza, sper sa nu te superi, dar eu sunt sincera de obicei.

  • samso

    Vezi prietene :)) eu ti-am zis ca nu toti sunt deacord cu povestea ta..dar asta nu e motiv sa te descurajezi. Asa ca iti las primu’ comentariu pe acest blog :)) . . . Da-i bataie ca o sa ai creatii mult mai bune ca stiu ce-ti poate pielea 😀

  • Alexya

    Samso are dreptate, Radu. Ai talent, dar talentul cere multa munca pentru ca ceea ce scrii sa atinga perfectiunea – nu prea cred in perfectiune, dar asta nu inseamna ca nu incercam sa avem putin din ea, nu? – .
    Sper ca nu te-ai descurajat doar pentru ca ti-a criticat povestea. Criticile ne ajuta foarte mult, ne motiveaza sa ne dam toata silinta pentru ceea ce facem. Eu asa o iau, si asa ar trebui si tu. In plus, trebuie sa ai incredere in tine 🙂 .
    Iar la incheiere, ii dau o mare dreptate lui Samso : da-i bataie, pentru ca daca vrei, orice e posibil 🙂 . Take care,
    Alexya

  • ale_2b

    păi,am uitat,asta e !
    ;))
    :*

  • ale_2b

    da,aşa este !;))
    am uitat

  • Stiva

    Am auzit :))
    Bafta. Sper sa-ti iasa. Sa stii ca m-am apucat de scris o semicarte/poveste. :))

  • 2010 in review « Radu's Blog

    […] Indecis… March 2010 8 comments […]

  • deea

    fi antena..daca nu continui la scoala te mananc cu fulgi cu tot:d e prea frumos sa se termine asa..si banuiesc ca ai scris’o gandindu’te la cineva special..eu asa zic..

Lasă un răspuns

