Visul unei realitati (7)

Tony se cufunda dintr-o data in cele mai misterioase ganduri. „Ce-as putea eu sa-mi doresc ?! O alta excursie cu Alexia si cu Rabb? Nu, nu prea cred, ma simt bine cu ei oriunde m-as afla. Sa devin cel mai romantic baiat din lume ?! Nu, oricum sunt deja, bine asta e parerea mea, de sunt mai optimist. Sa ajung inapoi acasa, alaturi de Buzz si Alicia (fratele si sora acestuia) si parintii mei ? As mai putea sa ma gandesc la asta. Dar cred ca cel mai bine pentru mine ar fi sa ma trezesc la realitate, stiu ca suna dureros dar merita. Poate ca a fost doar un vis toata treaba cu autobuzul; imi amintesc doar ca ma simteam dat la o parte de ceilalti, iar la scoala parca daca-mi amintesc bine am luat un alt 4 la mate, dar asta nu conteaza prea mult acum. Da… Asta e!”

„Ce asta e ?”

„M-am gandit la dorinta, insa inainte de asta, vreau sa mai fac inca alte cateva chestii.”

Tony aflase in sfarsit ca se afla in propriul vis si putea sa-si imagineze orice, dar absoult orice voia el.

„Cred ca prima data as vrea sa-l salut pe Tony Hawk.”

„Cine ?” intreba mirata Alexia.

„Un alt skater din Statele Unite…”

„Aaa… si e cunoscut ?!”

„Foarte, cel mai bun din toate timpurile”

Astfel in fata lor aparu chiar T.H.

„Salut Tony ! Stiu ca nu ma cunosti, dar eu da, bine din cele auzite si vazute!”

„Hey omule! Tu esti…”

„Tony, acelasi nume ca al tau !”

„Foarte tare. Ce voiai sa ma intrebi, doar de asta sunt aici. ”

„Ma intrebam cand urmeaza sa ajungi la Londra anul acesta ?”

„Sincer chiar voi lua drumul Angliei, insa pe 11 iulie, in Green Park.”

„Ooo suupeerr, abia astept sa vii!”

„Vrei un bilet, am acum cateva la mine si mi-ar face placere sa-ti dau unul, doar esti unul dintre fanii mei infocati.”

„Poti fi sigur de asta! Multumesc mult pentru bilet si de-abia astept sa te vad in actiune!”

Si Tony Hawk disparu. Rabb cu Alexia isi vedeau de ale lor, aprope ca nici nu-l observasera.

„Mai ai multe de facut ?”

„Inca un lucru si gata…”

Tony simtea ca in sfarsit devenise cineva. Niciodata n-a fost mai optimist ca acum. „Ma intreb oare ce mai face, Adela…” (fosta sa prietena). Si atunci Tony disparu intr-o negura de fum si teleportat aparu langa Adela si Rick. Dupa ce ea il parasise pe Tony, acum se afla alaturi de Rick, de care nu era indragostita. Faptul ca se despartise de Tony, i-a produs mai multa tristete decat s-ar fi asteptat ea. Desi Rick ii era fidel si tinea mult la ea, Adela nu punea la fel de mult suflet. Sentimentele sale pentru Tony si acum o bantuiau in adancul inimii sale.

„Cum adica ma parasesti? ” izbucni Adela dintr-o data in lacrimi.

„Da tu nu sti altceva decat sa ma refuzi atunci cand am nevoie de tine sau vreau sa iesim mai des in oras.”

Adela stia ca ea este de vina, dar… Tony credea ca aceasta o ducea mult mai bine cu noul ei prieten decat cu el. Nu credea ca poate ajunge asa de rau o relatie cu asa o fata frumoasa si populara in tot liceul.

„Data viitoare sa-ti gasesti alt prieten, nimeni nu va mai vrea sa stea cu tine.”

„Nu, te rog nu pleca… Rick ! Nuuuuuu !”

Si usa se tranti in cel mai de necrezut mod. Parea ca nu se va mai intoarce in veci. Lui Tony ii dadusera putin lacrimile, dar stia ca are partea sa de dreptate si Rick. Daca n-a stiu sa aibe prieten de care sa tina asta e. Isi merita soarta.Atat de crud si totusi atat de fabulos. Cea mai populara fata fara prieten. Nici lui nu-i venea sa creada. Si reaparu inapoi in autobuz.

„Gata am terminat !”

„Dar unde ai fost, te-am cautat in tot autocarul, unde ai disparut asa dintr-o data, parca te-ai fi teleportat.” zise Alexia cu voce sfasietoare.

„Nici nu stiti.”

„In fine deci ce-ti doresti, Tony?” spuse Rabb nerabdator.

„Imi doresc, imi doresc cu adevarat sa ajung inapoi acasa, sa fiu alaturi de familie, sa fiu iar eu, Tony, doar eu insumi, sa am iar skate-ul inapoi si sa am aceeasi prieteni. Dar vreau ca si A….”

Si dorinta i se indeplinii.

„Hai e ora 7:40 iar vei intarzia la ora de mate. Apropo ce note mai ai ?”

„Iesi afara Buzz, nu e treaba ta, hai AFARAAA !”

„Iar ramai corigent si anul acesta ?!”

Si arunca cu ceasul dupa el, dar in clipa cand sa-l nimereasca, Buzz tranti usa.”Doamne ce vis ! Oare chiar am visat ?! Nea cred ca iar am avut o premonitie si totusi… a? Ce e cu chestia aia gri pe masa ?!” Se ridica din pat si observa scris cu litere mari, ingrosate „Pentru prietenul si fanul meu din Anglia Tony, de la Tony Hawk. Intrare : gratis, locul 14, in prima linie… Ceeee! Asta nu e adevarat, doar am visat.” Si observa semnatura lui Hawk.

„Hai Tony, vino si treci si-ti mananca cerealele !”

„Nu mai am timp mama, doar sti ca am prima ora mate, ihh mai bine nu mananc ca iar trebuie sa ajung la baie sa vars.”

„Tonyyy!”

„Ok, doar putin!”

Isi puse cartile repede in rucsac si ce sa vezi…

„Skate-ul, unde imi este skate-ul ?! Nuuuuu! Nu tocmai Skate-ul !!!”

„Ce-ai patit Tony ?!” intreba Alicia.

„Mi-am pierdut skate-ul.”

„Eee, las ca iti iei tu altul !”

Isi termina de facut bagajul si se imbraca din nou ca un „dezertor” in stilul sau de altfel. Fugii in bucatarie, prinse a infuleca doar cerealele, fara a se mai atinge de lapte, si o zbughi pe usa.

„Ah… iar voi intarzia ! Offf sper ca n-am uitat formulele. Aoleu nu am culegerea. In fine… ma descurc eu…”

Ajuns la scoala…

„Salut Edy, Andi, hey Erika, ooo ce bine arati azi Ashley, uitate la tine Dom, iar ti-ai tatuat stramb pe picior, ooo prietene Rabb…”

Dupa ce isi saluta aproape toti colegii, dadu si peste Adela.

„Buna Ade ! Ce faci ? Rick ce mai zice ?”

„Buna Tony… nu vreau sa vorbesc despre asta acum.”

„S-a intamplat ceva ?! Spune-mi sti doar ca poti avea incredere in mine. ”

„Pai… ne-am despartit aseara, chiar inainte de a-si lua ramas bun. Eram la usa si am inceput sa plang si…”

Si i se prelinse pe obraz o lacrima. Tony o lua in brate insa nu cu aceeasi caldura cu care o facea inainte.

„Gata, gata nu mai plange, totul o sa fie bine…”

„Buna dimineata copii ! De astazi vom avea o noua colega…”

„Buna tuturor, eu sunt Alexia si m-am transferat de curand aici „St. Patrick High School” pentru a studia mai intens materia mea preferata, alaturi de domnul Hutchins, cel care ma va indruma in ale matematicii.

„Nu se poate, iar visez !”

„Tony ce e ?!” il intreba Rabbit.

„Cred ca visez ! Ia da-mi un pumn, dar ai grija…”

Si Tony ajunse sa faca cunostinta cu podeaua.

„Nu atat de tare, neghiobule !”

„Unde ai vrea sa stai, draga Alexia ?”

„Cred ca langa baiatul care tocmai a cazut, observ ca nu are nici un coleg de banca si mi-ar face placere sa imi impart ceilalti ani de liceu impreuna cu el.”

„Bine, dar ai grija, voi fi cu ochii pe el la fiecare test la aceasta materie. Daca incearca sa copieze, ma anunti.”

„Buna ! Eu sunt Alexia, dar poti sa-mi spui Ally !”

„Hey ! Eu sunt Tony, imi pare bine de cunostiinta !”

Insa in gandul lui Tony, alte intrebari ii dadeau de furca. „Oare iar visez, dar cred ca nu, doar a durut atunci cand mi-a dat Rabb, sa fie oare de la prea putin somn, nu nu cred. Ia stai sa intreb de la ce scoala provine…”

„De unde vii ? Adica de la ce scoala… ?”

„Eu, pai vin tocmai de la „Shakespeare High School” fix in centrul Londrei, dincolo de raul Tamisa.”

„Aha…”

Si Tony a inteles intocmai ce a visat, daca a visat…

About Radu

„Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.” — Sigmund Freud Vezi toate articolele lui Radu

11 responses to “Visul unei realitati (7)

Lasă un răspuns

