In necunoscut…

Hey! N-am mai scris demult timp pe blog, poate din lene, poate din nesiguranta, poate de rusine… mai multe. Povestea cu Tony sper ca va pus pe ganduri. Acum m-am lasat, insa la vara revin cu noi aventuri si cu noi personaje. Poate mi-a lipsit actiunea, poate mi-a lipsit umorul, poate mi-a lipsit spiritul de indrazneala sau poate doar am fost eu si asta a fost tot. Critici dar si multumiri…. de toate am avut parte. Cine stie, peste ani ma si vad cu propriile creatii. Orice e posibil.

Postul acesta e dedicat tuturor celor care palavragesc prea mult pe mess. Eu unul o fac, dar depinde de persoana. Increderea in necunoscut e de admirat. Spre exemplu o persoana din U.S.A. care observa pe un site o tema care il pasioneaza si decide sa ia legatura cu  diversele contacte de pe acel site. Lista sa de mess sau ce o avea el i se umple cu diversi necunoscuti… si face cunostinta, vorbeste pe tema care o au amandoi in comun si astfel conversatia partenerilor de mess sporeste, evolueaza pana la infinit chiar. Chiar daca nu se cunosc poate ca ei chiar au incredere unul in celalat. Si totusi astfel de momente sunt rare… Pot fi gangsteri sau diversi obsedati sau poate chiar o persoana importanta in nu stiu ce serviciu important si te spioneaza sau poate fi chiar pritenul/prietena prietenului/prietenei tale doar sa vada daca ii esti fidel/fidela. Nu stiu ce sa zic, dar partea cu internetul e chiar delicata. Cum as fi putut eu comunica cu cineva din Germania, China sau Canada, fara a avea vreo cunostinta, o ruda in acele locuri.

Insa parerea mea este ca cel mai bine sa ne intalnim fata-n fata sa vorbim de la egal la egal si sa ne vedem atunci cand vorbim, conteaza mult asta. Pe mess nu ai cum sa-ti dai seama daca persoana rade sau plange sau vrea doar sa-si bata joc de tine cu buna stiinta alaturi de „prietenii” sai. In evul mediu era mai bine :))) acum glumesc dar imi place mult acea perioada. Be yourself but in limits.

About Radu

„Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.” — Sigmund Freud Vezi toate articolele lui Radu

6 responses to “In necunoscut…

  • Alexya

    Ai dreptate, Radu. Trebuie sa avem multa grija in cine avem incredere, dar cateodata trebuie sa risti pt a vedea ce e dincolo. Cateodata o patesti rau de tot, dar alta data descoperi un bun prieten 🙂 . Take care, Radu, si posteaza in continuare 😛 . Nu uita de noi.
    Alexya

  • aryafantasy

    Asa e Radu! Dar as poti gasi si persoane care te incurajeaza si te ambitioneaza sa mergi mai departe atunci cand crezi ca nu mai poti. Poate uneori e ca si cum te duci la un psiholog…(un strain despre care nu stii nimic) si totusi incepi si ii povestesti despre tine si descoperi lucruri noi despre tine si despre celalalt. Dar toate depinde de persoana pe care o cunosti si cat de sincera e sau cata incredere esti dispus sa acorzi.
    Te pup si sper sa mai vorbim….sa nu ma uiti! 😦

  • Alexya

    Faza cu norocul ai luat-o de la mine :)) . Voi nu aveti acest noroc ca eu sa va uit. Eu va tot zic ca v-ar fi mult mai bine fara mine, dar voi nu ma credeti. Poate acum ma crezi, Radu. Poate acum ti-ai dat seama… Take care, bro.

  • Stiva

    la faza cu messul sunt perfect de acord cu tine. te astept cu o noua povestioara intr-o alta etapa e creatiei tale. si sa stii ca m-am simtit la faza „Critici dar si multumiri…. de toate am avut parte”, dar sinceritatea mea e constructiva :))

  • eliza

    Nu cred ca ti-ar place sa traiesti in Evul Mediu.A fost cea mai sinistra epoca. Da serch pe google Elisabetha Bathory si vb dupaia :)) .Ea e doar un exemplu.Erau dusi oamenii.

    Mi-e mi-ar placea sa traiesc in perioada interbelica:d.

Lasă un răspuns

