„Sunshine Award”

Hey! Nu stiu nici eu sigur despre ce e vorba cu premiul „Sunshine Award”, dar se pare ca l-am primit si eu de la Alexya si doar atat pana acum. Ma rog poate or fi mai multi, dar se pare ca am fost instiintat decat de ea. Oricum… premiul  are si el niste reguli:

1. Sa postezi primul !

2. Sa oferi premiul la 12 prieteni !

3. Sa afisezi link-ul lor !

4. Sa le dai de stire printr-un comentariu pe blog!

5. Sa scrii din partea cui este premiul !

Cei pe care ii voi desemna, desi vor fi intr-o ordine haotica, nu inseamna ca nu tin si la ceilalti. Munca fiecaruia merita admiratie si in special sustinere, asta e ceva ce am invatat pe parcurs, insa sa trecem la nomnalizarile premiului „Sunshine Award” :

1. Eliza ( chiar daca nu are vreun site )

2. Samso

3. Caty ( cu doua bloguri 1 si 2 )

4. Laur

5. Anastasia

6. Andi

7. Stiva

8. Rodica

9. Em. A

10. Alecsandra

11. Ax ( desi nu are blog )

12. Alexya

Multumesc tuturor celor 12 persoane si bineinteles si celorlalti, dar mai ales celor care mi-au acordat premiul, sustinere si incredere in blogul pe care il continui. In unele momente eram gata, gata sa-l las balta de tot. Credeam ca nu e bun de nimic si doar a fost o pierdere mare de timp, insa „voi” sunteti cei care m-au ajutat sa nu las balta ceea ce am inceput. Inca odata un MUTUMESC din toata inima 🙂

About Radu

„Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.” — Sigmund Freud Vezi toate articolele lui Radu

5 responses to “„Sunshine Award”

Lasă un răspuns

