Tu si numai tu

Aud o voce ? dar, oare a cui o fi

E numai constiinta mea, ce cateodata stiu a risipi,

E numai o falsa remuscare…

Dar oare, oare, de vina sunt numai eu ?

Da, poate ca cel mai vinovat sunt iar si iar eu.

Fug fara motiv, dar nu imi pot ascunde

Afectiunea, emotia si prietenia ta.

Doar tu alergi prin mintea mea

Doar tu ma faci sa uit de tot, dar mai ales de a mea mahnire;

Doar tu poti sa-mi provoci starea de fericire.

About Radu

„Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.” — Sigmund Freud Vezi toate articolele lui Radu

3 responses to “Tu si numai tu

  • Alexya

    Auzi… cine esti si ce-ai facut cu Radu :)) ? Serios, parerea mea este ca asta este cea mai reusita poezie a ta de pana acum. Nu sunt eu buna la poezii si nu pot sa-mi spun o parere profesionala, dar pot sa zic cea a cititorului 🙂 . Excelezi din ce in ce mai tare, iar asta ador la tine. Daca cumva ai avut ceva greseli data trecuta, tu le remediezi, invatand din acele greseli si facand o poezie frumoasa 🙂 . Sunt tare mandra de tine 😛 .
    Anyway, se vede o schimbare la tine, deoarece se vad sentimentele pe care le traiesti in prezent in aceasta poezie. Eu am sesizat acest lucru 🙂 . E minunata, Radu si sper din suflet sa nu renunti la a creea poezii. Ar fi un mare pacat 😦 . Dar ce spun eu aici? Nu te voi lasa eu sa renunti :)) . Fara griji, Radu. Nu te voi lasa 😛 .
    Take care,
    Alexya

  • Gigi

    ai incercat vreodata sa scrii fara rima? 😀

Lasă un răspuns

