Vis

O noapte lunga si albastra,

Se asterne iar in a dragostei fereastra,

Iar cand imi arunc din nou privirea,

Simt cum imi explodeaza firea…

Nu-mi mai odihnesc demult fictiunea,

Atunci cand pierd iar ratiunea.

Doar ziua de maine imi trezeste ingrijorare,

Care intr-o buna zi va fi iar nepasare.

Cand soarele va rasari

Ochi de singuratate, tu nu-i vei mai gasi;

Oare chiar nu-mi vei mai aminti?

Oare chiar nu-mi vei mai citi ?

Oare chiar pentru mine tu nu vei mai fi?

About Radu

„Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.” — Sigmund Freud Vezi toate articolele lui Radu

4 responses to “Vis

  • Caty/Arya

    Niceee…cam multe poezi scrii in ultima vreme 🙂 ….. hmmmm
    Si mereu trist 😦 niciodata nu am vazut ceva vesel….in loc sa ne aduci zambetul pe buze….prin delicatetele tale ne faci si ne intristam.
    Sunt foarte frumoase! Dar triste…daca tu la varsta ta….esti asa de pesimist…..apoi aia mai batrani ca tine….nu mai au nici o sansa? Daca tineretul nu mai spera….de ce sa mai spere ceilalti….se zice ca flacara sperantei se stinge ultima! Din ce vad…tinerii care ar reprezenta acea speranta….o sting….noi cu ce mai ramanem????
    pup!

  • laurghita

    LA MULŢI ANI NEPOATE…

  • samso

    Nu ti-am mai lasat nici un comentariu cam de mult:)) asa ca mi-am zis sa vad ce ai mai scris…Cam triste:)) dar deh..daca n-ai inspiratie de ceva vesel… Cu poeziile tale si talentul meu de a face misto de orice misca :)) am putea face o CREATIE bomba:))(dupa vb unuia) …Ce zici :)?

    [God give us back 2Pac and Eazy-e and we give u Lagy Gaga and Justin Bieber ]

    Take care ! 😉 bey

  • Alexya

    Cand ma gandesc la cuvantul ” vis ” , imi vine doar frumusete si puritate in minte, dar tu ai facut poezia asta trista 😦 , dar si prin tristetea aceasta, ai reusit sa transformi aceasta poezie intr-una minunata. Oricum, cu totii te vrem optimist, deci vezi ce faci pe parcurs :)) .
    Take care,
    Alexya

Lasă un răspuns

