Razboi neînţeles

Cand dau de albastru, devin sihastru;

Verdele alaturi de mine, numai azi il simt mereu cu tine

Frunze ce razbat intreg vazduhul,

Parca iar incep sa-mi astampare naduful…

Daca tot verdele eu l-as avea,

Tot albastrul ar absenta.

De ce privirea ta imi starneste mirare… sau doar uitare?

Doar cand vorba vine, eu ma si gandesc la tine.

Renunt la asta, dar pentru cine ?

Pentru tine, pentru mine, pentru amandoi,

Care zi de zi uitam iar de razboi;

Un razboi pe care nimeni nu-l intelege,

Dar care tu esti singurul/singura care il alege.

Nu pot sa-mi dezlipesc urechea de tine, de vocea care ma retine,

Un glas ce niciodata nu l-as uita, dar oare el ma va neglija?

Nu, nu poate… dar nici eu nu pot…

About Radu

„Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.” — Sigmund Freud Vezi toate articolele lui Radu

2 responses to “Razboi neînţeles

  • aryafantasy

    Radu…..iar esti trist!
    Ma ingrijorezi si o sa vin acolo sa iti dau o mama de bataie sa iti revi! Nu pot sa cred ca la varsta ta esti asa de trist ….. poate ma repet, dar mi-ai promis ca scrii ceva vesel si optimist! Iar ce ai scris tu…..hmmm nu prea se incadreaza aici! 😛 Stiu ca e despre voi doi,….nu-s chiar atat de proasta, cine nu stie apreciaza cu totul, dar eu vad substraturile…..si jur ca vin la tine si te bat, ca sa iti bag mintile in cap :)) ….. O sa vorbesc eu cu tine :))
    ok, incearca sa nu te superi prea tare pe mine :P.

  • Alexya

    Caty nu fi dura cu Radu. Nu e el de vina. E fata care ii starneste aceste trairi si sentimente. E fata care e atat de egoista si se gandeste doar la ea, in loc sa se gandeasca la el. Dar fara grija Caty. Voi vorbi eu cu fata aceasta si se va rezolva problema. Oricat de mult il place pe el si oricat de mult adora vocea lui si oricat de mult o face sa se simta cea mai importanta fiinta din lume, nu merita daca asta inseamna sa avem un Radu trist… Btw, Radu. Frumoasa poezia. Trebuie sa admir acest lucru. M-a lasat fara cuvinte 🙂 si stii ca rar raman fara cuvinte, dar esti o persoana minunata, de la care asteptam indrumare prin poeziile tale, iar tu ne impingi intr-un abis neinsufletit. Vrem optimism din partea ta, Radu. Deci lumineaza-ne calea 😛 .
    Take care,
    Alexya

Lasă un răspuns

