Placerea de a viziona un film…

Mda… Sa vezi un film mi se pare ceva genial. Intr-adevar, atunci cand te pui in fata TV-ului tau sau cand mergi la cinema, simti cum patrunzi incet, incet intr-o alta lume. Tema filmului conteaza in acest sens, nu intotdeauna ceea ce vezi poti spune ca se va merita, iar aici ma refer la reclama filmului, postere, pareri, trailere etc. In cazul meu se poate spune ca prefer aproape orice film, nu neaparat filmul trebuie sa aibe actori cunoscuti, desi acest lucru nu strica… Comediile sau cele de natura horror si aventura as putea spune ca se numara printre preferate, uops am uitat cele de natura istorica 🙂 ) Restul mai putin, desi nu evit in mod intentionat celelalte genuri, precum S.F., romance (aici sunt multe de spus, despre placerea sa ca si tip de film) sau actiune (severa).

Amator ca si altii, nu pot spune ca sunt asa inrait dupa filme, anul acesta nu am fost un adevarat impatimit; bine… acum ca a venit vara nu se stie ce mai urmeaza :)) In fine, recunosc ca nu ma pot abtine in a viziona un film, in special ceva ce ma poate binedispune. ( aici pot mentiona comediile cu negrii, deci acestea mi se pare a fi in top, urmate imediat de cele cu adolescenti )

Cam atat deocamdata, pana una alta trebuie sa-mi cer scuze ca n-am mai postat demult timp ceva pe blog, iar acest lucru il regret pt cititorii mei fideli, respectiv cititoarele mele devotate.

About Radu

„Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.” — Sigmund Freud Vezi toate articolele lui Radu

Lasă un răspuns

