Asteptare, nerabdare

Luna straluceste,

Soarele, sentimente de iubire, imi trezeste,

Chipul tau il simt aproape; precum umbra langa mine

Doar dragostea nemarginita ma gaseste iar cu tine…

Dar tu esti departe, o, dulcea mea inaripare !

Prezenta ta neincetat, intr-o minte ravasita, apare.

Si cand zbor, zbor, zbor…

Eu de dorul tau ma-nalt si mor!

Iar cand inima mea bate de atatea sperante,

Eu doar pe tine te doresc, doar de tine vreau mereu sa-mi amintesc.

Oare cui as putea sa-i mai rostesc, te iubesc ?!

Un te iubesc din pasiune, un te iubesc din dragoste, un te iubesc fara restante.

About Radu

„Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.” — Sigmund Freud Vezi toate articolele lui Radu

5 responses to “Asteptare, nerabdare

  • N-am

    Felicitari Radut … in aceasta noua poezie se pare ca sentimentele de dragoaste puternice te induc intr-o stare euforica in care pierzi notiunea timpului ajungand a zari pe cer simultan atat luna cat si soarele … persoana iubita poate fi ridicata la ranguri celeste .. iar tu prin iubirea nemarginita fata in a dobori toate legile fizici si va inaltati spre vazduh unde ea salasluieste impreuna cu restul fiintelor angelice dar totusi toate visele va sunt spulberate intr-un moment fatidic va dati seama ca totul este in zadar deoarece nu puteti ajunge la perfectiunea si imaculul divin .. astfel ca si fortele ce v-au dat aripi dispar iar dumneavoastra observati ca veti ajunge a imbratisa doar pamantul … dar si cu visele spulberate gandurile raman la maiestuoasa iubita impreuna cu care va petreceti ultimele momente chiar daca doar in imaginatia dumneavoastra complet contorsionata si debusolata de dezamagirea traita

  • Stiva

    Per ansamblu imi place, sfatul meu e sa incerci sa scrii si fara rima, pentru ca la unele versuri se cunoaste ca rima e fortata.
    >:D<

    • Radu

      O sa incerc pe viitor, dar nu stiu ce sa zic despre rime, cateodata dar foarte rar e fortata, dar o sa vad pe viitor cum o s-o descurc 😀 thanks for comms, guys 🙂

  • aryafantasy

    Dragul meu, ai primit un cadou de la mine. Il vei putea gasi aici: … http://aryafantasy.wordpress.com/
    L-am primit si il dau mai departe 🙂
    Caty

  • Alexya

    Cred ca asta e cea mai reusita poezie pana cum. Desi e prea multa fericire si alea alea pentru gustul meu :)) , eu spun ca poezia asta e minunata. Ai atins dragostea, ai gustat-o cu nesat si asta iti da o stare de euforie… sau macar ti-a dat…
    Take care,
    Alexya

Lasă un răspuns

