Strigat

Aud si strig in acelasi timp,

Plang si visez cand nu vreau sa uit,

Sa-mi aduc aminte de cum ai luat nastere,

Si sa te pastrez neincetat scanteia mea, in picuri de asteptare.

Oare dorul meu va apune ?

Oare sageata ta ma va rapune ?

De ce mereu simt gheata si foc,

Cand ma ustura in acelasi loc.

De ce ingerul meu simt ca ma paraseste,

Iar inima mea spre el, incontinuu ma calauzeste.

De ce iarna cand vine, in suflete ea se opreste,

In suflete calde si duioase, care niciodata ura nu le viscoleste.

About Radu

„Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.” — Sigmund Freud Vezi toate articolele lui Radu

6 responses to “Strigat

  • Alexya

    Ce inteleg eu din poezie?… Inteleg ca dragoste fara durere nu exista, reusiri fara esecuri, nastere fara moarte… Dar daca ai speranta, ai totul… comm mai elaborat maine :)) . Take care,
    Alexya

  • samso

    Aici Houston ! We`ve got a problem. Scoate tu frumusel de la blogroll Muzicofil ca numai e al nostru. Vrei detalii vorbesti cu mine sau cu Radu. Si ca sa nu zici ca nu-ti apreciez munca: Numai striga atata ca deja ma doare capul [:))]. Glumeam normal.

  • aryafantasy

    Mereu sunt fascinata de poeziile astea pe care le produci 🙂
    Foarte frumos !!!! Keep up the good work! 🙂

  • alexandra

    Deci,să ştii că u m-am gandit să fac un topic numai pt asta.Dar nu-i tarziu 😀

  • aryafantasy

    Nu mai postezi nimic :(…de ceeeee!!!!!
    Imi e dor de posturile tale 😀
    Inteleg ca e vacanta si ca te plimbi…dar nu uita de noi 😀 😛
    pup!
    mom :)) :X =))

  • Mirela D.

    Toate aceste întrebări îşi vor găsi răspunsul mai devreme sau mai târziu. Orice clipă de regret sau durere îşi va lua cândva ADIO de la tine, exact ca un nor fugar de primăvară. Aşa că, niciodată nu renunţa la visurile tale şi ai mereu încredere în tine! 😉

Lasă un răspuns

