Intors printre cei vii

Deeeeci… In primul rand vreau sa-mi cer scuze ca am luat o asa pauza, una chiar foarte mare… In al doilea rand vreau sa va transmit ca blogul e oarecum in constructie, mai bine zis refacere. Deocamdata sunt la inceput, dar peste ceva timp va arata destul de bine, am multe in cap si sper sa nu ratez nici o idee.

Intr-adevar regret ca n-am mai postat nimic chiar de fooooarteee muult timp, iar acest lucru il spun pt cei carora le pasa si chiar au simtit ca „lipsesc”. Deci sper pe viitor sa nu va mai dezamagesc asa rau, tocmai de asta voi face cumva sa-mi rascumpar greselile comise… So ?! I`m back 🙂

About Radu

„Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.” — Sigmund Freud Vezi toate articolele lui Radu

3 responses to “Intors printre cei vii

Lasă un răspuns

