Furtuni acute

Ploua, un glas mi se ineaca in lacrimi,

Privesc, ma gandesc dar… in zadar, nici eu macar nu izbutesc

Sa inteleg, ce a fost candva si totusi; doar undeva tristetea mi-o traiesc.

Prind aripi, flacari de speranta mistuiesc,

Se aude doar o fosnitura… frunze, amagire intrezaresc.

Amintiri uitate, poze imprastiate, jurnale rasfirate… toate ard;

Ating un suflet, descopar o lumina, iubesc si ma afund, dar cad.

Rostesc cunvinte, urmate de idei pripite,

Ma avant in rasate, adesea plansete, astept si totul ?

Totul o ia razna, totul e atat de tacut, in al noptii amar trecut.

About Radu

„Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.” — Sigmund Freud Vezi toate articolele lui Radu

4 responses to “Furtuni acute

  • Stiva

    Hai ca evoluezi. Imi place, chiar e o poezie draguta. >:D<

  • aryafantasy

    Ce imagini frumoase creezi :D…..imi plac atat de tare! 🙂
    Sa continui :). Deabia astept!
    Pup

  • Alexya

    Stiva are dreptate. Evoluezi si sunt mandra de tine 😀 . Ma bucur ca nu ai renuntat la a mai scrie poezii. Ar fi fost un mare pacat.
    In legatura cu poezia… e foarte trista… se observa o mare suferinta prin fiecare cuvant… dar ceva imi spune ca totusi exista speranta. Nu de alta, dar sunt sigura ca totul va fi bine 🙂 . Sunt eu mai optimista mai nou.
    Take care,
    Alexya

  • Mirela D.

    Toate poeziile tale sunt învaluite de un farmec anume. Fiecare vers te face să te regăseşti, să prinzi aripi şi să-ţi poţi imagina lucruri cărora niciodată nu le-ai dat importanţă. Ţine-o tot aşa şi nu uita!! Caută-mă când adaugi ceva nou. 🙂

Lasă un răspuns

