A visa, a nu visa ?

Liniste. Toate incep parca sa amuteasca in jurul meu. Totul devine foarte ciudat. Ma avant pana in acea stare a confuziei si … tot nu recunosc nimic din ce mi-e foarte cunoscut. Ajung intr-o alta lume, acolo unde doar vreau sa visez. Ma arunc si… deodata un nor de fericire pluteste deasupra mea. Am impresia ca nu sunt bine venit aici. De ce? M-am obisnuit asa mult cu ploaia de lacrimi ? Mi-e asa cunoscuta tristetea interioara ? De ce? Nici macar eu nu stiu.

Ah… ce bine e. E atat de bine. Realizez ca totul se va termina deja. Optimism ? Nici vorba. Cunosc acel entuziasm care ma duce cu gandul la groapa depresiei. Oare va fi in regula dupa ce se va termina ? Poate ca da, poate ca nu.

Si totusi visez…

About Radu

„Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.” — Sigmund Freud Vezi toate articolele lui Radu

3 responses to “A visa, a nu visa ?

  • Dreamer

    „Optimism ? Nici vorba”
    Pai bine ma , asa te-am invatat eu? Cum poti sa visezi fara sa fii optimist ?

  • Alexya

    Cat de bine cunoscut sentimentul de sus… sau mai bine zis tumultul de sentimente… diferenta dintre noi e ca tu esti mai curajos ca mine. Nu iti e frica sa areti lumii ceea ce simti, insa eu da. Stii ca nu imi place vulnerabilitatea… si sunt vulnerabila atunci cand imi exprim sentimentele cele mai adanci…
    In orice caz, se vede ca pe tine acest lucru nu te coboara. Un lucru de admirat.
    Take care,
    Alexya
    P. S. Stiu ca am zis ca ma voi lovi azi la cap :)) , dar oricum m-am ales cu o durere de cap…

  • Alexya

    Si sa iti raspund la intrebare de sus… a visa sau a nu visa? Parerea mea e ca fara visuri, omul nu poate excela. Visam intotdeauna la ceva mai bun, mai minunat, iar daca nu am visa, nu am stii ce ne dorim cu adevarat. Daca visam, vrem sa se indeplineasca visul… si putem sa reusim realizarea lui… dar daca ne o oprim doar la visare… ei bine, prea multa visare nu e bine, deoarece ne face sa uitam de lumea reala, si oricat de groaznica ar fi ea, trebuie sa o traim. Vrem ca visul sa fie viata noastra, dar daca ne dorim si ne straduim indeajuns, viata poate sa fie vis. Si cred ca deja ti-ai dat seama ca am ajuns la aberatii :)) si ma opresc aici pana ce mai am demnitate.
    Take care,
    Alexya

Lasă un răspuns

