Incotro mergi straine ?

Degeaba, aproape nu mai are sens nimic… Totul pare ca se indreapta spre alt drum, alta strada, de ce nu si autostrada ? Poteca mea e inchisa, e inca in constructie si nimeni n-o va termina, doar „Eu” voi putea. Atat de inzapezit mi se pare fiecare ascunzis acuma. Nu mai vreau nimic, pe nimeni, gata, pa. Mergi in pace, oricine ai fi. Nu te mai vreau, s-a terminat, totul e inchis. Ora sapte a trecut, mergi acasa. De fiecare data vreau sa fug, dar asta stiu ca n-are rost, asa ca… nici macar n-am de ce sa incerc, nu? Pot fugi, dar nu ma pot ascunde. Nu vreau sa fiu un las. E drumul meu, nu aici, nu tocmai cu mine…

O cascada de ranjete ironice clatina fiecare piatra din temelie. Strada ta, strada lui, a mea. Ne paste pe toti inundatia dezastrului, si… degeaba; prea putini fac ceva in legatura cu asta. Ai nevoie de o lopata pentru rabdare? Cumpara-ti !!! Nimeni nu ti-o va da gratis, nimeni nu te va ajuta, obisnuieste-te cu asta.

„Eu” ?

Ce-i cu mine ? Nu cer nimic de la nimeni. Astept in acelasi colt al meu, acolo unde numai eu lucrez, in rest, NIMENI. Doar „Eu”. Am rabdarea mea acolo, stiu a cugeta departe, nimeni nu banuieste asta, doar „Eu” si poteca mea jalnica o stim prin padurea asta de tristete. Speranta ? Hmm… e doar un alt basm poate; sau… poate va aparea si ea, candva, undeva, cumva. (adica niciodata)

Nu exista nu stiu, asa e, ai dreptate. Nu vreau !… da, asta e raspunsul corect. Iar eu prefer sa raspund corect, nu vreau, nu mai vreau. Nu ma dau batut, asta e cert, dar… acolo unde astept in zadar, mai bine lipsa. Punct si nu vreau. Trec deja la urmatoarea masuratoare. Vreau doar sa termin de pavat poteca mea deplorabila si doar atat; pentru ca „Eu” sunt ala care munceste aici, „Eu” sunt ala care aduce si livreaza tot ce se afla in prezent aici, doar „Eu” si atat, nimic mai mult, shhhh. Gata, hai acasa, tura s-a terminat. Maine o luam de la capat si tot asa. Unde esti speranta ? Acasa ? Dormi ? Bine faci, acolo sa ramai, n-am nevoie de tine…

About Radu

„Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.” — Sigmund Freud Vezi toate articolele lui Radu

4 responses to “Incotro mergi straine ?

  • Stiva

    Intotdeauna o sa avem nevoie de speranta. Si doar cu ea ne vom termina de pavat drumul. Sau daca nu se poate spune ca drumul o sa ne fie imposibil fara sperante, cert e ca va fi incredibil de greu de construit.
    Dar eu am incredere ca putem.
    Cu drag, Stiva.
    >:D<

  • Mirela D.

    E doar o încăpăţânare de-a ta. Pâna la urma urmei, toţi ne hrănim cu speranţe chiar dacă suntem supăraţi uneori. Îţi vând un mic pont: niciodată să nu renunţi la visurile şi speranţele tale, pentru că ele pot fi un impuls uneori care ne ajută să mergem mai departe.:)

  • Alexya

    Mai mai ce revoltati suntem mai nou. Esti revoltat pe viata? Ai de ce. Iti dau perfecta dreptate. Cine sunt eu sa spun ca viata e roz? Tocmai eu :)) ( sper ca ti-ai dat seama ca vorbesc foarte serios, dar eu rad foarte mult ironic si fac haz de necaz ) .
    Si totusi spui ca nu te dai batut. Scuza-ma, Radu, dar prin faptul ca renunti la sperante, vise, optimism si etc, te dai batut. De ce? Acestea sunt armele noastre. E ca si cum ti-ai aruncat armele in timpul razboiului si amandoi suntem constienti ca acest lucru va rezulta ” moartea ta ” .
    De ce renunti? Te-ai saturat? Crezi ca esti singurul :)) ? Te anunt ca altii se roaga sa scape de viata asta blestemata, dar altii, mai destepti si mai copti la minte, gata de o infrutare cu insusi viata, sunt dispusi sa se afunde in mijlocul bataliei.
    Viata e vicleana? Cine nu e :)) ? Si noi putem sa fim vicleni, si noi putem sa fim cu un pas inainte ei. Cum? Sa nu renuntam, sa nu ne lasam invinsi de toate obstacolele ei. ” Daca viata iti da lamaie, fa limonada ” .
    Pana la urma, noi suntem vinovati de viata pe care o traim.
    Asa ca Radu, nu renunta la arme, nu renunta la speranta, nu renunta la nimic, pentru ca daca o faci, renunti si la personajele dragi tie. Poti sa traiesti cu lucrul acesta pe constiinta?
    Take care,
    Radu

Lasă un răspuns

