Love you guys

Stiu ca suna ciudat, dar „dupa rau urmeaza si bine” cum spunea o prietena. Postul de mai jos cred ca a fost destul de convingator pentru descarcarea mea neprevazuta. E bine sa faci si asta, cum spunea o alta prietena :))) Altcineva spunea ca e mai usor sa vorbesti cu un strain si sa te inteleaga mai usor decat un best friend. (culmea o alta amica:))) O alta persoana mi-a sugerat sa ma descarc liber, ea fiind pregatita pentru aceasta. Un alt bun prieten ma intreba mereu, ce ai? suparat pe viata ? insa eu refuzam sa ma descarc, tineam in mine…

Si totusi… extremele nu au intarziat sa apara. Mi-am suparat cea mai buna prietena, mi-am suparat cea mai draga persoana din viata, am devenit din ce in ce mai nervos cu fiecare minut. Urat sa ti in tine atata timp… o zi, doua, trei, putem continua daca vrei ?

Imi pare rau pentru toti pe care i-am suparat cu starea mea de „emo” ca sa zic asa. Mai ales celor dragi mie, prietenii stiu de ce 😉

So… love you guys ! Prietenii adevarati sunt rari, gaseste-i, nu vei regreta…

About Radu

„Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.” — Sigmund Freud Vezi toate articolele lui Radu

4 responses to “Love you guys

Lasă un răspuns

