Doar eu si tu…

Doar eu si tu, doar un sarut, doar un minut.

Vrei sa pleci ?

De ce ?

Chiar nu ramai ?

Tu chiar ai uitat, ce dor simteam…

Cand rezemati spre luna plina noi priveam.

Doar eu si tu, doar un sarut, doar un minut.

 

Chipul tau, soare imi era,

Umbra ta, in noapte se adeverea,

Dorinta ta, lege se chema.

Plangeam cu lacrimi de tristete…

Doar noi, sub dragostea acelor timpuri

Uitate de lume, sub ploaie de sentimente

Puternic nemiscate de usoare regrete.

Doar eu si tu, doar un sarut, doar un minut.

About Radu

„Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.” — Sigmund Freud Vezi toate articolele lui Radu

3 responses to “Doar eu si tu…

  • Caty/Arya

    Superb :D…..mai mare nu pot sa-l fac (pe comentariu) – pentru ca nu mai am cuvinte :D!

  • Mirela D.

    Pui atât de mult suflet în fiecare frază, iar totul se oglindeşte asupra sufletului, al nostru, al cititorilor. Din câte am citit, am ajuns la concluzia că sufletul tau e delimitat în mai multe compartimente. Unul dintre ele e ocupat cu cel mai preţios diamant, IUBIREA.

  • Alexya

    Dragostea e mana in mana cu suferinta. Daca doresti iubire, bonusul e suferinta. Nu ai ce face. Ramane de vazut ce alegi? Risti sa iubesti si sa suferi la un moment dat sau nu?
    Poezia e superba. Ne faci sa simtim trairile tale si sa ai o asemenea influenta asupra cititorilor tai… e wow :)) ( daca spui intr-o poezie ca extraterestri exista, nu o voi crede deci nu incerca >:P ) .
    Doar ceva mai spun, aviz la ce am discutat ieri seara: NU RENUNTA!
    Take care,
    Alexya

Lasă un răspuns

