Epidemie de sentimente

Suflu de vant rece,

Timpul nu mai sta, iar trece ?!

Ma ascund sub patura mea de speranta,

Afara-i doar pura aroganta…

 

Pagina cu pagina, rasfoiesc din nou

Ce?

O carte numai mea si a ta,

Un jurnal pe care amandoi il rasfoiam candva,

Pastram doar poze cu tine, poze in care amandoi ne imbratisam

Vederi in care, doar dragostea era cea care se putea observa

Rasete de copii, pe care fiecare le aveam, fiecare le purtam alaturi de noi

Zambete calde si sincere, insa niciodata perfecte, dar mereu fara regrete…

 

Shhh…

Ce se aude ?

Din nou un curent de tristete usoara imi provoaca raceala,

Raceala in care doar amintirile noastre supravietuiesc,

O gripa comuna a fiecarui indragostit de odinioara,

O epidemie de sentimente pe care numai noi o stim,

 

Si totusi e doar…

Doar dragostea adolescentina de alta data.

About Radu

„Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.” — Sigmund Freud Vezi toate articolele lui Radu

3 responses to “Epidemie de sentimente

  • Mirela D.

    Cred că acest „diagnostic” e specific tuturor tinerilor îndrăgostiţi. Uneori, amintirile ne ajută să retrăim acele clipe minunate de odinioară. Dragostea adevărată învinge orice barieră! Succes pe mai departe!!! 🙂

  • Alexya

    Orice poate iubi cu toate intensitatea, fie copil, adolescent, adult.
    Se spune ca iubirea copilului este mai pura deoarece ea nu este incarcata cu gelozii, frustrari… pur si simplu, iubeste. Dragostea adolescentina… deja aare ceva nou, dar asta nu inseamna ca e de bine. Te-ai prins, ” remarcabila ” gelozie… iar dragostea de adult, ei bine ea poate fi numita mai inteleapta.
    Dar eu nu prea dau crezare acestei clasificari. Iubirea este iubire si orice om e inzestrata cu ea. Depinde de noi daca iubirea este falsa sau una adevarata.
    Take care,
    Alexya
    P. S. as vrea sa am si eu un jurnal ca tine in care sa am asternute toate trairile pe care le-am avut de mic copil… pacat ca eu uit ce am facut acum ora :)) .

Lasă un răspuns

