Incertitudine

Postul a fost realizat in data de 29 aprilie 2011. Nu am postat la timp, pentru ca am uitat cu totul de aceasta „notita”. Uitati ce a iesit:

„Avânt departe, Univers

Trăiesc o clipă, râd, regret

Viitorul amplu, nelimitat

Nesigur, incert, intact.

 

Alerg prin versuri…

Am remuşcări, nu-mi amintesc

De ce plângi suflet îndurerat?

Îţi aminteşti iar, trecutul demult uitat?

 

Răspunde tu inimă încleştată!

Lasă-mi o notiţă, un bilet, orice,

Ajută-mă să înţeleg ce boală fără de leac ai…

 

Tu, suflet trist, pe drum fără de întoarcere,

Ai grijă pe unde ajungi,

Cât de departe vrei să fugi.”

About Radu

„Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.” — Sigmund Freud Vezi toate articolele lui Radu

One response to “Incertitudine

  • emma

    e superb 🙂 nu pot explica in cuvinte cat de mult imi place, dar pot sa-ti spun ca ma regasesc in versurile tale. Sper totusi ca, din aprilie si pana acum sa-ti fi revenit din acea tristete plina de „remuscari”. Sper sa mai scrii 🙂

Lasă un răspuns

