Final de capitol

Salutare. E drept ca n-am mai trecut demult pe aici, asta e clar. Insa a trebuit sa iau o hotarare importanta in legatura cu blogul, si anumeee, daaaaa ma muuuut, ei spre bucuria/tristetea voastra ma mut cu totul, aproape cu tot. O sa las posturile si comentarile pe acest blog, nu voi sterge absolut nimic. Va ramane ca si o pagina de istorie… Va intrebati de ce am decis acest lucru. Ei bine sunt prea multe motive ca sa le dezbat, insa cel mai important este : va trebui sa accept schimbarea. Da, schimbarea pe care autorul acestui blog s-a incapatanat s-o accepte, schimbare in ceea ce priveste psihicul sau, starile sale emotionale, temperamentul sau, gandirea. Recunosc ca am incetat sa cred ca se intampla asta, insa asta e, SE INTAMPLA. Oricum nu pot spune decat ca mi-a placut aceasta experienta pe care creeed… ca am acumulat-o in acest timp (aprox 2 ani). Inca nu stiu exact ce voi face pe viitor, chiar nu stiu, probabil imi voi asculta doar firea, instinctul si ratiunea. Cert este ca voi ramane inca pe wordpress, dar inca nu mi-am facut noul blog, nu, inca nu am apucat. Va voi tine la curent, pe care vor sa ma viziteze in continuare. „Trecutul e trecut si trebuie lasat in urma”, cum spunea cineva. Cu toate ca nu voi putea uita acest lucru niciodata. In fine, imi pare pt ca poate ati asteptat sa dau din ce in ce mai des semne de viata, dar n-am renuntat. Daaa si cel putin sunt multumit pe deplin de acest fapt. Ne vedem pe viitorul blog. http://writewithpassion.wordpress.com/

P.S. Acest blog va face 2 ani pe data de 31 decembrie 2011.

       Sfarsit

About Radu

„Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.” — Sigmund Freud Vezi toate articolele lui Radu

6 responses to “Final de capitol

  • emma

    rasuflu usurata. initial, cand am vazut postul m-am gandit ca vrei sa renunti de tot sa mai scrii, cel putin pe blog si m-am gandit „ce?! nu se poate!” dar apoi am inceput din nou sa respir normal cand am citit ca vrei doar sa iti schimbi blogul. sunt de acord cu tine in ceea ce priveste ‘trecutul’ si anume ca, daca chiar vrei sa treci peste trebuie sa faci anumite schimbari.
    P.S.1: Normal ca o sa vreau noul link de la blog 😀 I’m fan nr. 1!
    P.S.2: La multi ani pt. acest blog! 🙂 :*

    • Radu

      Ms mult Mihaela, pt sustinere. Ma bucur ca esti fan number 1, cu toate ca nu as vrea sa jignesc si restul audientei, insa ms pt ca imi urmaresti activitate. Si daaa La multi blogului! Nu mie, ci lui. El e rezultatul pt care autorul si-a facut un trecut pe acest site si face o schimbare (radicala).

  • Alexya

    Te uraaasc:)). De ce vrei neaparat parerea mea?=))
    Stiai ca nu o sa iti placa, si totusi o vrei:(…
    Ma stii, Radu. Te sustin in orice alegere vei lua. Daca tu vrei din tot dinandinsul sa te arunci intr-o fantana, eu te sustin. Sunt alaturi de tine forever:)).
    Asa e si aici. Te sustin. Ma bucur pentru faptul ca vei continua totusi, chiar daca vei continua pe un alt blog…
    Si totusi… acest act imi demonstreaza mai mult ca vrei sa sfidezi trecutul si sa il stergi din memoria ta. Si ce daca blogul va ramane? Si ce daca o parte din sufletul tau este imprimat in el?
    Renunti la el, renunti la tot. De ce? Nu vrei defapt sa accepti schimbarea, pentru ca tu nu vrei sa te „vindeci”, ci vrei sa alergi cat mai departe, ca sa te ascunzi de trecut… Daca ai fi acceptat, nu ai fi regretat toate amintirile, trairile, sentimentele pe care le-ai avut alaturi pe acest blog. Tu te-ai schimbat, dar asta nu inseamna ca blogul nu se putea schimba si el. In fond, s-a observat schimbarea si in el. Fiecare pas l-a parcurs pentru tine. Fiecare sentiment, l-a avut alaturi de tine.
    Un mic secret, care nu e atat de secret: trecutul te va prinde din urma si ma tem ca vei suferi si mai mult, daca nu il accepti asa cum vrei odata pentru totdeauna.
    Oricum, pasul l-ai facut si respect asta. Dar te rog, te implor, nu regreta nimic. Nu regreta trecutul pentru ca fie ca vrei, fie ca nu, el te-a format si o va face in continuare si sper ca atunci cand te vei simti implinit, iti vei aminti cu usurinta de toate clipele frumoase, dar si mai putin frumoase, pe care le-ai avut pe acest blog. Eu deja o fac.
    Take care,
    Nu fana ta nr. 1, nici macar nr. n:))… doar Alexya…

    • Radu

      Ms mult pt parerea ta. Conteaza, insa mai mult conteaza faptul ca am facut aceasta schimbare. O sa incerc sa ma vindec de trecut, dar nu promit nimic, cu toate ca ma bucur f mult ca ma sustii ! Daca ma voi arunca in fatanta, atunci tu mi-o vei lua inainte:))

  • Alexya

    P.S. Sorry pentru atata aberat.
    P.S.S. Doar ma stii:D

    • Radu

      Doar te stiu cu cat „aberezi” mai mult cu atat mai bine. Se vede ca esti ok, poate prea ok, dar heeey sa nu se strice acest fapt. O minune dureaza 3 zile, sper ca si la tn la fel daca nu chiar mai mult:P

Lasă un răspuns

